~*~Miley Cyrus Forum Serbia~*~
~*~Miley Cyrus Forum Serbia~*~
~*~Miley Cyrus Forum Serbia~*~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

~*~Miley Cyrus Forum Serbia~*~

Dobrodosli na forum o Miley Cyrus!
 
PrijemPortalLatest imagesTražiRegistruj sePristupi

 

 Girl, 'Miley Cyrus Stole My Boyfriend Liam!'

Ići dole 
2 posters
AutorPoruka
Niley

Niley


Broj poruka : 81
Datum upisa : 16.08.2009
Godina : 28
Lokacija : Singing with Miley

Girl, 'Miley Cyrus Stole My Boyfriend Liam!' Empty
PočaljiNaslov: Girl, 'Miley Cyrus Stole My Boyfriend Liam!'   Girl, 'Miley Cyrus Stole My Boyfriend Liam!' Icon_minitimePon Sep 07, 2009 5:54 am

A teen girl has claimed that Miley Cyrus stole her boyfriend longtime Liam Hemsworth. Laura Griffin, 19, said Miley is the reason her five-year relationship with Liam ended. She told Woman's Day:

'He was my boyfriend and my best friend. There is no other reason why we would have broken up.'After passionately kissing Miley goodbye in the airport, Liam flew back to his family home on Phillip Island near Melbourne, Australia. Within hours he had called Laura to ended their relationship


tinejdzerka tvrdi da joj je miley otela dugogodisnjeg decka liama hemswotha. laura grittin (19) je izjavila da je miley razlog njihovog raskida posle pet godina. izjavila je za Woman's day:

'bio je moj decko i najbolji prijatelj. nema drugog razloga zbog kod bi raskinuli.'

posle strasnog poljupca sa miley na ajrodromu, laim je odleteo nazad kod svoje porodice kod melburna, australia. posle nekoliko sati, pozvao je lauru da okonca njihovu vezu...


P.S devojka nije normalna
Nazad na vrh Ići dole
Admin
Admin
Admin


Broj poruka : 244
Datum upisa : 16.08.2009
Godina : 28
Lokacija : Mileywood!

Girl, 'Miley Cyrus Stole My Boyfriend Liam!' Empty
PočaljiNaslov: Re: Girl, 'Miley Cyrus Stole My Boyfriend Liam!'   Girl, 'Miley Cyrus Stole My Boyfriend Liam!' Icon_minitimePon Sep 07, 2009 6:33 am

Kretenoid!
Nazad na vrh Ići dole
https://miley-serbia-cyrus.serbianforum.info
 
Girl, 'Miley Cyrus Stole My Boyfriend Liam!'
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Miley, 'There's No Dude [Boyfriend]'
» Miley Cyrus - Biografija
» Miley Cyrus Is A VH1 DIVA 2009!
» Miley Cyrus, new album- THE TIME OF OUR LIVES
» Miley Cyrus The Last Song Teaser Poster

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
~*~Miley Cyrus Forum Serbia~*~ :: Miley Cyrus :: Nowosti o Miley-
Skoči na: